Regulamin

Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z zakładką "wysyłka towarów" i kosztami wysyłki.

1. Informacje o sprzedawcy

Firma: Sklep L&M Art. Artykuły do twórczości plastycznej
Lidia Bochenek, Małgorzata Szubarga - Sroczyńska
ul. Krakowska 21
61-893 Poznań
tel. (061) 853 13 61
NIP: 778-01-59-954
Regon:

Nr konta bankowego potrzebny do wykonania zapłaty po zakupach:
Bank Zachodni WBK S.A.
34 1090 1854 0000 0000 3501 9240

Sklep L&M Art.
ul .Krakowska 21, 61-893 Poznań

2. Zamówienia

Zamówienia są przyjmowane przez stronę lmart.com.pl
Sklep nie bierze odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zamówienia spowodowanego przez
błędne wypełnienie formularza z danymi i brakiem kontaktu z klientem.
Na wpłaty czekamy 5 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostanie usunięte. W przypadku
opóźnienia prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

3. Faktury VAT

Zakupy dokonane w sklepie dokumentowane są paragonem lub fakturą VAT według życzenia
klienta.

4. Ceny

Ceny podawane w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

5. Zmiany w zamówieniach

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu przed wysłaniem przesyłki lub anulować
zamówienie pisząc maila lmart@best.net.pl

6. Realizacja zamówień

Zamówienia realizowane są w terminie 1-7 dni roboczych licząc od momentu przyjęcia
zamówienia. Czas realizacji zamówienia przy płatności z góry za towary, rozpoczyna się od chwili
gdy cała kwota za zamówione towary wraz z opłatą za przesyłkę zostanie zaksięgowana na koncie
firmy L&M Art. Większa część artykułów znajduje się w naszych stanach magazynowych, jednak
zdarza się, iż towar musi zostać dowieziony od naszych stałych dostawców, wówczas czas
realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji klient zostaje poinformowany e-mailem lub
telefonicznie .

7. Czas doręczenia przesyłki

Zakupione artykuły dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kurierem.

8. Akceptowane formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przedpłata na konto - przelew bankowy na konto sklepu
- płatność przy odbiorze (za pobraniem)
- odbiór osobisty w jednym z trzech sklepów stacjonarnych płatność przy odbiorze (honorujemy
karty Visa, Mastercard )
W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.

Cennik usług wysyłkowych

Dostawa Forma płatności
Waga zamówień
0-10kg
Poczta Polska
Przedpłata
(Przelew/PayU)
Pobranie
(Płatność przy odbiorze)
11,00 zł
11,00 zł
Kurier (UPS, DPD, K-EX)
Przedpłata
(Przelew/PayU)
Pobranie
(Płatność przy odbiorze)
Waga:
od 0,1 kg do 30 kg – 13 zł
Waga:
od 0,1 kg do 30 kg – 16 zł

9. Przesyłki zagraniczne

Realizowane indywidulanie według ustaleń telefonicznych bądź mailowych.

10. Polityka prywatności

Zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.
883) sklep lmart.com.pl będzie wykorzystywał powierzone mu dane osobowe wyłącznie w celu
realizacji zamówień Klientów. Dane te nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim. Klient
powierzając swoje dane osobowe zastrzega jednocześnie prawo do wglądu do tych danych, jak
również do ich uzupełnienia, uaktualnienia i sprostowania danych, gdy są one niekompletne lub
nieaktualne.

11. Oferta handlowa

Dane i informacje publikowane na stronach Sklepu służą wyłącznie celom informacyjnym i nie
stanowią oferty w myśl prawa handlowego.

12. Zwroty i gwarancje

Od 25 grudnia 2014 r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz
zmianie Kodeksu cywilnego
Ustawa ta uchyla ustawę z dnia 27 lipca 2003 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej (dającą konsumentowi prawo do złożenia reklamacji na podstawie niezgodności
towaru konsumpcyjnego z umową), jednocześnie wprowadzając prawo konsumentów do złożenia
reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie rękojmi za wady rzeczy
sprzedanej.
Od momentu wejścia w życie nowych przepisów, tj. od 25 grudnia 2014 r., wszystkie produkty
zakupione od tej daty będą podlegać nowym zasadom reklamacji.
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14
dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani
nie został w żaden sposób zniszczony. Artykuły muszą być zwracane w oryginalnym,
nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim
fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostanę
zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub
przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru
nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek czy zwrotów odsyłanych za
pobraniem. Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą
mailową lub telefoniczną. Bez wcześniejszego kontaktu o reklamacji w każdym przypadku koszt
odesłania przesyłki poniesie kupujący.
W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej klient zobowiązany jest ponieść koszt wysyłki
oraz zwrotu towaru.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Kontakt i wszelkie pytania można zgłaszać mailowo bądź telefonicznie.